Monday 31 May 2021

Bedak Miyami -Two-Way Foundation SPF15

(TERIMA KASIH KERANA MENGGUNAKAN ID SAYA :    ID Saya : S860873) 


Harga offer bedak miyami online, Light,medium & dark.Selagi stok masih ada...

  Bedak Miyami Original dan murah
1 pcs RM 16.50








Harga normal bedak miyami Rm 29.90 (EM)/32.70(WM)
Kos penghantaran Rm7.90  (S'jung)
 11.80 (Sabah & Sarawak)-max 5 pcs kos penghantaran sama shj.
Saya mohon jasa baik pelanggan supaya menjelaskan bayaran sebelum jumaat(hari penghantaran) supaya segala urusan penghantaran lebih mudah.


Bagi anda yang rajin pergi ke kedai Cosway, boleh gunakan Id saya untuk mendapatkan harga ahli, beli barang lain pun boleh. 
Terima kasih banyak-banyak sudi guna Id saya.
ID Saya : S860873 

Terima kasih atas sokongan anda yang berterusan...

-Bedak ini tahan lama. Sapu pagi je..ia akan kekal hingga ke petang, Kulit muka kelihatan gebu dan halus, garis halus tidak kelihatan..Siapa yang pernah pakai tentu                           dah tahukan ...artis pun ramai yang guna bedak miyami..sesuai untuk pemakaian biasa dan untuk  menghadiri majlis.

Mak / Pak andam memang suka guna bedak ni utk customer mrk kerana bedak ni tahan lama, teksturnya sangat halus

-Juga bertindak sebagai pelindung UV

Setiap satu mempunyai berat sebanyak 13.2 
-Bedak miyami terdapat dalam 3 jenis, iaitu Light, Medium dan Dark.

-Medium sesuai untuk yang berkulit tidak berapa gelap dan tidak terlalu putih,
-Dark sesuai untuk yang berkulit gelap sikit, tetapi ramai juga yang suka pakai bedak ni walaupun muka mereka putih.
Setiap satu mempunyai berat sebanyak 13.2 g


Antara komen pengguna bedak miyami..

saya baru jer pakai...mmg best la bedak nih....saya pakai yg medium.

dulu member opis pernah rekemen...tp tak berani nak pakai...sebab tak pernah dengar pun produk nih..bila sy cuba ok gak bedak ni..xlah mahal sgt..
--------------
kawan rekemenkan....bila try pakai sekali....rasa nak pakai selalu...
sebab bedak ni tahan lama...
-------------
saya pun baru je beli kelmarin...hehe...
amik medium jugak...
org ckp bedak ni tahan lama...
so nk try..memang betullah..
--------------
memang betul tahan lama...sampai ke petang....
mula2 nak try no.1...tapi nampak mcm putih sangat ...last2 ambil medium
-------------
saya ni dah la tak pernah pakai mekap...
bila sapu jer bedak nih...mulany rasa mcm orang pandang semacam je kat muka...lama kelamaan dah rasa ok....hihi
------------
yg light tu memang tak sesuai la dgn kulit muka saya...
saya  jenis berarak mendung kelabu...  
 guna medium saje...tak putih sangat...Terima kasih.
-------------
Bedak miyami je yang sesuai ngan kulit muka sy..pakai bedak lain nampak berkepuk2
-------------


Puas hati pakai bedak miyami..saya suka miyami daripada bedak pixy huhu..
-------------
Saya laki bini pakai bedak miyami dari dulu..


'













































































































































































erY7U\==============================

No comments:

Post a Comment